Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erikjande10 - 27-01-2015 17:20:51
Computers & Telefonie

tele2

Wij hebben sinds 22-01-2015 tele2 alles in 1.
en nu komt het, na het succesvol installeren op de bank tv kijken. niet dus na 35 minuten was er geen beeld meer.
wij hebben alles opnieuw aangesloten en nog niks, dan maar bellen met klantenservice. mijn vrouw werd herhaaldelijk brutaal aangesproken, dus wij zijn meteen klaar met tele2.
graag willen wij graag ons contract ontbinden maar dat wil tele2 niet doen, nu willen wij weten welke stappen wij nu kunnen ondernemen, hun leveren niet wat ze zeggen dus wij zijn dan ook niet bereid te betalen.