Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bergseroel
bergseroel - 28-01-2015 09:48:47
Huishouden & Energie

''garantie'' op Remeha cv-ketel?

Vorige week is onze remeha 28c cv-ketel van 1,5 jaar oud helaas defect geraakt. op advies van remeha is er toen een installateur gekomen die het probleem opgelost heeft. het ging om de driewegklep die defect bleek te zijn. dit zou ook na telefonisch overleg met remeha door de installateur binnen de garantie vervangen kunnen worden.
echter, nu blijkt dat remeha slechts bereid is de kosten van het onderdeel zelf voor rekening te nemen en niet de arbeids- en voorrijkosten.
het gaat om een totale rekening van 201 euro, waarvan slechts 25 euro aan onderdelen.

mijn vraag is of meer mensen hier ervaring mee hebben? het lijkt mij toch vreemd dat alleen de onderdelen worden vergoed en niet de mansuren die noodzakelijk zijn om het betreffende onderdeel te kunnen vervangen(!). dit ken ik ook niet van andere garanties op bv een auto of electronische apparaten.