Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
ligero - 02-02-2015 16:22:18
Vakantie & Reizen

PostNl

Door de firma vego uit landgraaf heb ik via internet 5 artikelen besteld.
deze zijn snel en goed geleverd. na ingebruikstelling bleek 1 van de artikelen defect te zijn.
na telefonisch contact was het geen probleem omdat dit een enkele keer voorkwam.
ik kreeg een antwoord nummer om te retour te sturen waarna ontvangst direct een nieuw exemplaar zou worden afgezonden. het artikel bij het postkantoor afgeleverd.
omdat er na 14 dagen nog niets was vernomen heb ik vego gebeld deze deelde mee dat zij geen partij in deze waren en dat uit het trax en tarce nummer bleek dat het verkeerde post nummer was gebruikt. de kantenservice van post nl gebeld. deze melde dat ik me moest vervoegen bij het postkantoor van de verzending. bij het postkantoor van de verzending bleek dat het systeem een match maak tussen poscode en antwoordnummer bij het betreffende postcode bleken meerdere antwoordnummer mogelijk (systeemfout)op het paket stond het juiste antwoordnummer maar bij aanmaken op het postkantoor is een ander antwoord nummer op de sticker van postnl komen te staan teven is deze sticker over het juiste adres geplakt.
na 2,5 uur zoeken geeft het plaatselijke postkantoor aan dat dit alleen kan worden opgeloste door de contracthouder van het antwoord nummer. deze is de enige dit als contracthouder een onderzoek kan laten uitvoeren door postnl.
u begrijpt iedereen verschuift het probleem naar de volgende in de keten en er gebeurt niets.
en dit terwijl het zo eenvoudig is wan via trac en trace staat te lezen waar het pakket is afgeleverd

iedereen is vriendelijk en aardig maar geen heeft de capaciteit en/of interesse een klant echt van dienst te zijn.

hoe kom ik uit deze imapsse

vreindelijke groet geert rolink