Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
ester1978 - 06-02-2015 20:10:40
Auto & Vervoer

Slechte service fietshokje.nl

Hallo,

ik heb een vraag.
in augustus 2014 heb ik een nieuwe cortina fiets gekocht bij fietshokje.nl.
bij levering bleek de fiets beschadigd.
ik heb meteen per email contact gezocht en een foto meegestuurd.

het probleem zou meteen opgelost worden. maar helaas... nooit meer iets van fietshokje.nl gehoord...

in september, oktober, november, december en januari heb ik e-mails gestuurd en daarop geen enkele reactie ontvangen.

in februari 2015 weer een mail gestuurd en nu kreeg ik eindelijk reactie. eentje waar de honden geen brood van lusten. het kwam erop neer dat de fiets ontzettend goedkoop is dat ze niets aan service kunnen doen. bovendien begrijpen ze niet waar ik me zo druk over maak. en daar kan ik het mee doen.

dit is toch onmogelijk? dat zulke bedrijven anno 2015 nog bestaansrecht hebben! hebben meerdere mensen hier ervaring mee? hoe kan ik ervoor zorgen dat ze toch de service verlenen waar ik recht op heb?
het liefste zou ik de fiets terugsturen en nooit meer iets met dit bedrijf te maken willen hebben.

iedereen die een fiets wil kopen, doe dit niet bij fietshokje.nl!!!