Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cvtechnieker
cvtechnieker - 16-02-2015 20:12:32
Huishouden & Energie

Wie heeft er slechte ervaringen bijHenschoten en zonen bedden en matrassen

Onderstaande mail heb ik via facebook verzonden naar de firma henschoten en zonen. waarom via facebook....... mailadres schijnt niet te werken, telefooncentrale wordt schijnbaar aangelegd ( info nummer is een 06 nummer, beetje vreemde smoes) en afspraken worden niet nageleefd. uiteraard heb ik hun erop gewezen dat mijn bericht ook hier geplaatst zou worden om mijn woorden kracht bij te zetten, maar ook vermeld dat wanneer er nu wel een oplossing komt dit hier ook vermeld wordt. tot die tijd voor iedereen de waarschuwing koop hier niets !!!
mochten er mensen zijn met andere ervaringen dan hoor ik dat ook graag natuurlijk.
********************************************************************************************************************* nog nooit zo´n slechte service meegemaakt als bij uw bedrijf .......
in augustus hebben wij een matras aangekocht bij uw filiaal in eindhoven op advies van een oudere dame die daar werkzaam is inclusief het bedlinnen.
in januari terug geweest bij het filiaal en daar een jonge man aangesproken met de mededeling dat ons matras 2 enorme kuilen heeft van het liggen, dit zou volgens hem niet mogen en een medewerker zou die dag of een dag later contact met ons opnemen voor een afspraak om te komen kijken en een nieuw matras meenemen.
de medewerker (ger) belde precies één week later voor een afspraak op zaterdagochtend.......
toen hij 3 uur later dan afgesproken aankwam zei hij meteen dat dit géén goed matras was !!!!!, dit was een matras voor in een caravan of dergelijks...... dus dan mag deze wel kuilen bevatten na één half jaar ??
hij zou dit met de manager van het filiaal bespreken later die dag en wij zouden van hem verder iets vernemen.
toch zijn wij ook maar even naar het desbetreffende filiaal gegaan en werden daar aangesproken door een jonge dame met een niet nederlands uiterlijk ( dit om de persoon aan te geven wie het betreft) die meer belangstelling had voor haar gsm die ze tijdens ons gesprek geregeld gebruikte voor berichten te versturen. ook hier ons verhaal bij gedaan en de manager zou ons uiterlijk op maandag iets laten weten.
u begrijpt het al....... we zijn nu ruim 3 weken verder en tot op heden nog niets vernomen.
wij voelen ons behoorlijk beetgenomen door uw firma en de hoop op een goede afloop is inmiddels vervlogen.


in afwachting uwer reactie,