Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

il
ilsepb - 21-02-2015 08:23:25
Elektronica & TV

Groupon credits

Ik heb bij groupon de mr magic (keukenmachine) gekocht met twee jaar garantie. nu is er een onderdeel kapot gegaan en heb ik contact met groupon opgenomen. er is geen informatie bij hun van het bedrijf waar het vandaan komt. nu geven ze als enige oplossing het product naar hun terugsturen en dan krijg ik credits van groupon om uit te geven op hun site. daar heb ik helemaal niets aan. ik moet een nieuwe keukenmachine kopen en dat kan niet bij hun. mijn laatste emails naar hun worden genegeerd. de reacties die ik krijg is alleen terugsturen en credits krijgen. ik heb zelf voorgesteld om het onderdeel te bestellen bij het bedrijf maar dat is niet mogelijk. kortom er nog steeds niets geregeld. ik zit met een kapot keukenmachine en hun reageren niet. ter info normaliter reageren ze binnen een paar uur en nu ontvang ik al dagen niets.