Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

c.
c.vis - 22-02-2015 21:54:28
Computers & Telefonie

3 jaar garantie en toch rekening

Ik heb vorig jaar september een medion laptop gekocht bij aldi. het apparaat functioneert uitstekend, maar het scharnierdeel laat los. ik heb het apparaat naar medion toegestuurd, in de verwachting dat reparatie in de garantie van 3 jaar valt. maar ik krijg nu een rekening van medion van nagenoeg het aankoopbedrag. men beweert dat ik het apparaat heb laten vallen. maar dat is niet waar! in de korte tijd dat ik het apparaat heb ben ik er zorgvuldig mee om gegaan. ik krijg het apparaat ongerepareerd terug als ik binnen 14 dagen niet betaal! wat nu te doen?