Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gu
gurbejong - 23-02-2015 14:49:15
Geldzaken & Recht

Webshop (D-OK) betaald, geen reactie

Hallo,

ik heb op 5 februari 2015 schoenen besteld bij de webshop d-ok (www.d-ok.com).

ik heb via creditcard betaald en van de betaling een ontvangstbevestiging gekregen, de betaling is dus gelukt. direct na de bestelling heb ik via het contactformulier op de site twee berichten gestuurd, met onder andere de vraag wat de levertijd is. dit is namelijk niet op hun site te vinden. geen reactie...

via de ontvangstbevestiging van de betaling kreeg ik een emailadres voor correspondentie, dus via dat adres een email gestuurd met daarin dezelfde vragen. geen reactie...

hun site is in het nederlands, maar de contactknop zegt "contactez nous ". ik heb daarom een bericht in het frans, engels en eerder dus in het nederlands gestuurd, maar nog nergens een reactie op gekregen...

d-ok laat zich moeilijk googlen, waardoor op het moment alleen het contactformulier en dat emailadres de enige manieren zijn om in contact te komen. weet iemand hoe ik meer informatie over d-ok kan krijgen, zoals een telefoonnummer of adres?

verder weet ik dat een webshop binnen 30 dagen moet leveren als er verder geen levertijd is afgesproken. wat kan ik doen als er binnen die tijd niets geleverd is?

met vriendelijke groet,

tom