Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

blue star
blue star - 23-02-2015 20:53:55
Huishouden & Energie

Slimme meter

Geachte mevrouw/mijnheer,


met regelmaat bekijk ik uw altijd uw interessante programma’s op kassa,dank hiervoor.
wil u toch graag enkele vragen stellen omtrent de slimme nieuwe elektriciteit meter,
zo te zien noteert deze nieuwe meter onze verbruikers gegevens en zend deze naar de maatschappij, maar wanneer ik op vakantie ben is er geen gebruik,stel er word dan ingebroken mogen we dan de elektriciteit maatschappij die ons deze gevaarlijke meter heeft geplaatst hiervoor aansprakelijk stellen ? want ze wisten dat dit kon gebeuren en ongeveer heel nederland weet en zit nu met ditzelfde probleem,
word dit gevaar ook in een clausule opgenomen als waarborg tegenover de stroom afnemers !
vraag twee, hoe worden deze gegevens verstuurt toch niet via mijn modem neem ik aan.
en tenslotte vraag drie, indien men de nieuwe meter weigert (wat ik wel doe),en de oude gaat later toch stuk hoe weet ik dan dat er geen extra kosten in rekening worden gebracht ,er kan gezegd worden toen hadden jullie de meter geweigerd een nieuwe meter kost meer dan
€ 60,00 en de plaatsings kosten zijn mij onbekend.




alvast hartelijk dank voor uw genomen moeite in deze,