Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

missjacky
missjacky - 24-02-2015 19:50:18
Computers & Telefonie

probleemoplossing

Begin oktober 2014 heb ik bij bol.com mijn mobiel samsung s3 mini besteld, deze werd via een andere leverancier inderdaad bezorgd. dit alles is heel goed verlopen, maar sinds twee weken ondervind ik veel problemen met de accu, deze gaat heel snel leeg, zelfs gewoon in de standby stand ,dus zonder echt gebruik , verder duurt het erg lang voordat de accu weer geheel opgeladen is en daarbij voelt de mobiel erg warm / heet aan. vorige week heb ik daarom naar de leverancier gemaild en het probleem uitgelegd met de vraag wat ik kan doen dan wel welke oplossing hij kan bieden. tot mijn verbazing krijg ik geen enkele reactie terug. mijn vraag is dan ook : wat kan ik nu nog doen en is het nu nog mogelijk om de koop ongedaan te laten maken, dus mobiel terugsturen en restitutie van het betaalde ?