Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rollandpeter
rollandpeter - 24-02-2015 20:40:19
Computers & Telefonie

aankoop onder rembours

11-02-2015 heb ik bij een site waar ik al eerder had bestelt (2jr terug een bestelling die je vas aan de deur hoefde te betalen) zelfde soort bestelling heb ik nu ook bij site/bedrijf gedaan een nieuwe computer en 2ehandslaptop, nu heb ik meer dan een week teug een mailtje van hun gehad met verontschuldiging dat ze drukke carnaval hadden gehad vond ik al raar maar toe maar . wat zijn hun plichten en rechten als ze dat het eigenlijks binnen 3 dagen geleverd kan worden en wat zijn de mijnne hierrin zou ik het kosteloos kunnen annuleren omdat ze alles te lang laten duren? bij voorbaat dank