Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pj
pjoeloe - 02-03-2015 16:11:14
Huishouden & Energie

Bank zakt in

November 2011 hebben wij een prachtig bankstel gekocht bij nano interieur in capelle a/d ijssel (rofra | home). na ruim 2 jaar begon de vulling van de zit gedeeltes in te zakken, dit ondanks dat we het advies van het opschudden/luchten/omdraaien goed opgevolgd hadden.

in november 2014 hebben we dit probleem voorgelegd aan de firma rofra home (bedrijf achter nano interieur). vandaag hebben we eindelijk terugkoppeling gehad: "geachte heer, mevrouw,

het inzakken van kussens is een normaal verschijnsel na enkele jaren. wij kunnen
dit voor u verhelpen maar niet geheel kosteloos.
uw sofa dateert van november 2011, dus nu ruim drie jaar oud.
voor nieuwe vullingen rekenen wij, inclusief brengen:

zitkussen vulling: €35.- 2 x
rugkussen vulling €35.- 3x
longchair vulling €50.- 1x

dus voor een totaalbedrag van €225.- is uw sofa weer als nieuw."

hoe kan ik hier het beste op reageren? in mijn optiek gaat het hier om een ondeugdelijk product van €2600. ik weet dat dit niet meer onder de garantie van 2 jaar valt. maar toch.