Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjefkuh
sjefkuh - 02-03-2015 18:46:34
Elektronica & TV

Ziggo behandelt klanten niet gelijk.

Ik heb een sd ontvanger, hiermee kan ik geen hd tv-zenders ontvangen. sinds de nieuwe zenderindeling kan ik 4 nieuwe zenders niet ontvangen. op 1 april a.s. komen er nog eens 11 nieuwe zenders bij. waarschijnlijk kan ik hiervan ook niet alles ontvangen.


ziggo biedt mij of een nieuwe ontvanger voor 99 € of gratis aan maar dan moet ik minimaal nog één jaar klant blijven van ziggo.
nu was de digitale ontvanger van mijn broer kapot en belt voor een nieuwe. omdat hij zich beklaagde dat klanten die al tv-extra hebben er geen aanbiedingen zijn kreeg hij een hd-recorder voor 49 € net zoals nieuwe klanten of klanten die overstappen naar tv-extra.

ik geeft dit aan en ik kan alleen maar een normale ontvanger krijgen/kopen. omdat ik, net als mijn broer, al tv-extra heb heb ik geen recht op deze aanbieding.
toch vreemd dat mijn broer dit wel kreeg.

mag ziggo haar klanten op verschillende manieren behandelen?