Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ew
ewilleme - 03-03-2015 16:21:05
Computers & Telefonie

reparatie nieuwe Samsung S4

Half januari nieuwe samsung s4 bij nieuw abonnement vodafone. na ruim een week ging toestel voor de eerste keer spontaan zelf uit. na enkele weken gebeurde dit steeds vaker. alleen weer aan te zetten door accu even te verwijderen. na eerste reparatie (software update) storing niet verholpen. nu opgestuurd voor tweede reparatie. wij hebben geen vertrouwen meer in het toestel/reparatie. wij willen een goed werkende s4 ontvangen van vodafone. wanneer hebben we recht op een ander toestel?