Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michel76 - 04-03-2015 12:28:05
Computers & Telefonie

Hi sim kaart & KPN prepaid internet

Ik hen al enkele malen met mijn hi prepaid simkaart een prepaid internet maandtegoed van kpn gehad.
nu heb ik mij afgelopen week wederom met de daarvoor bestemde code bij kpn aangemeld voor een 100 mb prepaid maandtegoed.

ik heb tot mijn verbazing een 70 mb weekbundel van hi gekregen.

na contact opgenomen te hebben met kpn wordt mij verteld dat ik mij, met de code die overigens op de site van kpn staat, heb aangemeld voor een inmiddels niet meer actief aangeboden internet bundel van hi.

ik vind dit persoonlijk erg vreemd omdat ik mij met een code die op de site van kpn vermeld staat als zijnde 100 mb maandtegoed ook verwacht dat ik 100 mb maandtegoed krijg en geen 70 mb weektegoed van hi

vanuit de kpn wordt alleen gerefereerd naar de hi bundel, waarbij er verder geen oplossing mogelijk lijkt.

nu is mijn vraag of hier iets aan te doen valt, en zoja wat?