Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina25 - 10-03-2015 17:10:40
Computers & Telefonie

annuleren aankoop/abonnement

Tot mijn ellende heeft onze (volwassen) dochter voor wie wij de administratie doen en haar schulden hebben ingelost, het tóch weer voor elkaar gekregen, vrijdag j.l een zoveelste mob. abonnement af te sluiten (voor de 'mooie' telefoon)ze kan dit absoluut niet betalen (heeft er nog 5 van de8 lopen) wij zijn dus de volgende dag meteen teruggegaan naar de mediamarkt, maar deze kunnen niks doen, omdat hij is afgesloten is bij t-mobile(voor 2 jaar!!) t-mobile ligt dwars,uitleg over haar autisme helpt niet,terwijl in hun eigen regels staat dat het binnen 14 dagen geannuleerd kan worden. dat geldt m.i óók door de europese wetgeving, maar ze houden de deur dicht (uur aan de telefoon gezeten met diverse medewerkers, maar ik wil het absoluut niét opgeven.
wie weet wat we moeten doen/waar we nog terecht
kunnen en met welke argumenten?