Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

31
316 - 16-03-2015 19:54:12
Geldzaken & Recht

Maakt een geldstortmachine wel eens fouten?

Ik heb vorige week geld gestort in een geldstortmachine van de ing bank. een deel van het gestorte geld (10 briefjes van 100 euro) had ik van mijn ouders gekregen voor mijn bruiloft. die heb ik minstens 6x geteld voordat ik het in de geldstortmachine deed. vlak voordat ik van huis vertrok naar de geldstortmachine heb ik het 2x geteld. de geldstortmachine telde 8 briefjes van 100 in plaats van 10 briefjes. na het storten ben ik direct naar de balie gegaan waar de medewerker een klachtformulier invulde. toen ik zei dat geldstortmachines wel vaker geld kwijtmaken (dat was bij kassa geweest), zei de medewerker dat klanten zeggen dat de geldstortmachine geld heeft kwijtgemaakt, maar of dat ook zo is...
dat terwijl de ing bank een speciale "team afhandeling stortklachten" heeft en dan zou geldstortmachines nooit fouten maken en klanten altijd dus verkeerd geteld hebben?
10 dagen later kreeg ik een brief van de ing bank dat het bedrag dat op het stortingsbewijs vermeld stond, dus wat de geldstortmachine had geteld, juist was. ik ben dus gewoon 200 euro kwijt.
zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben? je voelt je machteloos, want als de bank zegt dat je niets terug krijgt, dan heb je dus gewoon pech gehad. jammer dan. kan dit zomaar en waarom accepteren we dat? vroeger kon je aan de balie storten en meetellen met de medewerker, maar dat kan nu niet meer. je bent verplicht geld te storten via de geldstortmachine.