Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josenmarij0423 - 18-03-2015 13:39:38
Huishouden & Energie

hoe om te gaan met probleem zie vraag

Laatst hebben wij op advies van het bedrijf zelf een spiegel geplakt met een door hun geleverde kit. spiegel en kit gekocht op 20 oktober 2014. in februari uiteindelijk de spiegel pas geplaatst, maar 3 dagen later is de spiegel met veel lawaai en schade naar beneden gekomen. de leverancier gaf aan dat het nooit eerder was voorgekomen en heeft de tube naar de leverancier gestuurd. die concludeerde dat de kit over de datum was dus dat hun niets te verwijten was. de kit was goed tot 10-2014.
uit "coulance"biedt de spiegelzaak ons een nieuwe spiegel aan, maar ik denk dat het niet meer om ons verhaal gaat maar dat zij ons een ondeugdelijk product geleverd hebben. hoe hier mee om te gaan? bedrijf legt alles bij ons want wij hebben pas half februari de kit gebruikt.
vriendelijke groet,
jos