Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
ria0611 - 19-03-2015 22:06:12
Computers & Telefonie

Fiber

Wij hebben een abonnement van fiber omdat wij in de ziggo regio wonen waar ziggo stopte. nu zitten wij al 3 weken met een defecte afstandsbediening die defect bezorgd is. we komen hier niet verder mee. we bellen en chatten en mailen maar alles ligt steeds bij de technische dienst en daar blijft het ook liggen blijkbaar.wij zijn er zo klaar mee dat we niet meer weten wat we nu nog moeten doen om een oplossing te krijgen.