Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
esmayxo - 20-03-2015 20:14:38
Vrije tijd & Tuin

fit for free betaling

Hallo,

op 23 februari kreeg ik de mail dat er een betalingsachterstand was geconstateerd. dit klopte ook en het bedrag was 34,90. dit bedrag was van februari maar ook gelijk die van maart.

nou ben ik op 24 februari naar fit for free gegaan en heb ik 16,95 betaald ( de helft ) en gevraagd of ik de andere 16,95 ook moest betalen. hierop hebben ze nee gezegd en verteld dat het gewoon doorlopend is en dat in maart de andere 16,95 afgeschreven zou worden.

nu kreeg ik 16 maart een mail met daarin een bedrag van 56,95. dit bedrag was 34,95 + aanmaningskosten en stornokosten.
ik ben naar fit for free gegaan en gevraagd hoe het kwam dat ik ineens zoveel moest betalen want ik had tenslotte al 16,95 afbetaald. ze hebben gezegd dat ik het hele bedrag in 1x moest betalen, maar niemand heeft mij daar wat over verteld en dat wisten ze aan de balie ook. nu willen ze alleen wel dat ik alsnog de 56,95 betaal. ik ben niet van plan dat te betalen, want door een fout van hun moet ik nu een groot bedrag gaan betalen.

nu is mijn vraag of ik hiermee in mijn recht sta?

groet,
esmay