Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

d
d en e - 23-03-2015 11:45:41
Geldzaken & Recht

Hoe krijg ik mijn geld terug van Media Markt webshop?

Op 7-1-2015 bestelden we online bij media markt een televisie. keurig betaald per ideal. de levering zou de volgende dag plaatsvinden. na twee dagen nog niets. op de site van hun transporteur konden we lezen dat er een sorteerfout was gemaakt en dat de levering niet uitgevoerd kon worden. vervolgens hebben we verzocht om een nieuwe levering. dit kon niet want eerst moest de televisie gelokaliseerd worden en teruggeboekt zijn in hun voorraadsysteem. daarna hebben we gemeld dat we de koop wilden annuleren. dit kon wel maar we konden ons geld pas terugkrijgen zodra de televisie teruggevonden was en weer was ingeboekt in hun voorraadsysteem. bellen en mailen met media markt zelf haalt niks uit, je komt niet voorbij het front office waarvan de medewerkers alleen maar mogen zeggen dat het back office de zaak nog in onderzoek heeft. hoezo onderzoek? dat apparaat is weg, en daar hebben wij niets mee te maken! wij willen gewoon ons geld (bijna 500 euro) terug. het is nu bijna eind maart en zelfs de rechtsbijstand krijgt het niet voor elkaar. dus nu zet ik het hele internet vol met mijn klacht. we hebben onze klacht ook gemeld bij de geschillencommissie. kopen bij media markt: je moet wel gek zijn.....
maar.... hoe krijgen we nu ons geld terug...?