Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
riethw - 25-03-2015 12:01:27
Elektronica & TV

ondertiteling tv programma's na werkzaamheden Ziggo

Ik heb een panasonic lcd tv(tx-l32ga11) en een cisco digitale ontvanger, ben aangesloten op het ziggo-net. nadat ziggo is samen gegaan met upc en daarvoor diverse onderhoudswerkzaamheden nodig waren waaraan wijzigingen voor de afstemming verbonden waren ontving ik een stappenplan om die in te stellen. dat stappenplan heb ik precies gevolgd en de afstemming lukt ook prima m.u.v. de ondertiteling van m.n. de duitse zenders waarvan het lettertype dusdanig vergroot is (ca. 2 cm) dat die maar gedeeltelijk te lezen is. aangezien ik enigszins doof ben en niemand wil storen omdat het geluid te hard zou staan gebruik ik altijd -indien aanwezig- de ondertiteling. ik heb bij ziggo het probleem gemeld maar daar weet men hierop ook geen antwoord. dit probleem heb ik nooit gehad heb voor de werkzaamheden die begin maart jl. plaatsvonden. een oplossing via gebruiksaanwijzing van tv en cisco jan ik ook niet vinden. zijn deze problemen ook bij anderen bekend en weet iemand misschien een oplossing hiervoor.bij voorbaat dank voor jullie reactie