Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
herzien - 25-03-2015 21:33:25
Auto & Vervoer

Rechtvaardig?

Ik heb een reparatie uit moeten laten voeren, waarbij een onderdeel vervangen moest worden, waarvan de monteur/dealer zegt, dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt en waarvoor de importeur geen onderdeel kan leveren. het betreft een geperste plug in het oliecarter van een nissan xtrail 2.5 benzine uit 2006, die "doorgerot" was. de importeur meent hiervoor geen verantwoording te moeten dragen.
ik ben van mening, dat dit onderdeel een autoleven lang mee zou moeten gaan, gebaseerd op het feit dat nissan nederland hiervoor geen onderdeel kan leveren en gezien de reactie van mijn dealer, dus is vergoeding op zijn plaats, lijkt me. de plug is niet aan slijtage onderhevig en bevindt zich altijd in een vettige omgeving. de importeur verbergt zich achter de verlopen garantie.