Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tm
tma - 26-03-2015 13:59:33
Vakantie & Reizen

Wat te doen als een servicenummer geen gehoor geeft

Ik heb een ticket gekocht via supersaver.nl maar het ticket ziet er onjuist uit. nu heb ik tevergeefs emails gestuurd naar alle emailadressen die ik van supersaver kon achterhalen. hier krijg ik echter geen enkele respons op. daarnaast heb ik natuurlijk ook alle telefoonnummers gebeld, maar naar bij elkaar opgeteld meer dan 4 uur naar bandjes onder het motto 'u staat in de wacht' te hebben beluisterd - heb ik nog steeds geen contact met een persoon kunnen maken.
wat als supersaver simpelweg niet blijft opnemen, niet terugbelt of per mail reageert?