Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rinoss - 31-03-2015 10:58:57
Computers & Telefonie

Keuzemenu vaste telefonie werkt niet

Onze dochter woont in australiƫ en heeft een ander telefoontoestel. na sluitingstijd van haar camping krijg je een antwoord apparaat met keuze mogelijkheden. bij 1 doorgeschakelen, bij 2 kun je iets inspreken.

voor ons is 1 doorschakelen van belang, dat lukt echter niet. aan onze telefoon is niets veranderd. we kunnen nu niet meer met haar bellen op tijden dat het i.v.m. het tijdsverschil (10 uur) zou kunnen. we heeft een goede tip?