Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mandy1990 - 01-04-2015 13:41:43
Computers & Telefonie

Vodafone komt overeenkomst niet na!

Op 30 januari 2015 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij vodafone aangezien mijn oude verlopen was. inmiddels heb ik 9x contact gehad met de klantenservice van vodafone waarom mijn abonnement niet is omgezet. vodafone blijft zich verschuilen achter falen van het systeem. begin maart hebben zij de bandopname teruggezocht, dit zou 5-10 werkdagen duren maar tot op heden is er nog steeds niets veranderd. vandaag heb ik weer uren aan de telefoon gehangen met vodafone maar niemand komt met een oplossing. mijn rekeningen daarentegen blijven wel komen, blijkbaar faalt het systeem daar niet. mijn rekeningen zijn maandelijks ruim over de 100 euro (aangezien mijn oude abonnement zogenaamd nog doorloopt), terwijl ik een sim only abonnement van 39 euro heb afgesloten op 30 januari 2015, hier heb ik overigens een (standaard) bevestigingsmail van gekregen. dit is absoluut geen stijl van vodafone en gewoonweg schandalig te noemen. ik ben al jarenlang klant bij deze provider en dit is nu al de tweede keer dat mij dit overkomt binnen deze provider. ik raad dan ook iedereen aan om absoluut geen abonnementen af te sluiten bij vodafone!!!