Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wz
wzr - 06-04-2015 14:25:48
Elektronica & TV

kapotte tv

Goede dag

ik wil graag weten of ik terecht bent afgescheept.
ik heb op 31 10 2008 een sony tv gekocht van 1499.plus verwijderingsbijdrage 1507.
na 3 jaar en een paar maanden beeld scherm kapot.sony vond dat dat nog niet kapot had mogen zijn en dat zo een scherm langer mee moest gaan.en heeft toen het scherm laten vervangen door de reparatie serves.wij hebben hiervoor geen rekening gehad.
helaas nu na weer iets meer als 3 jaar weer mijn beeldscherm kapot.sony reageerd nu:helaas maar uw tv is ouder dan 6 jaar(moment van kapot gaan was de tv 6 en 4,5 maand) en de reparatie heeft de levenduur van uw tv niet verlengt.
de media markt waar de tv gekocht is vind eigenlijk hetzelfde omdat er niks voor de reparatie betaald is.het lijkt mij toch dat een tv langer mee moet gaan

heb ik nu gewoon zoveel pech of dit wel een normale gang van zaken?ik ben inieder geval erg teleur gesteld in de houding van de media markt en sony.

graag hoor ik van u

mvg wouter