Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
plebpleb - 08-04-2015 09:59:09
Auto & Vervoer

Hema

Laatst 'n e-ticket ns dagrouter á 18 euro gekocht bij de hema...
via internet moet men deze verzilveren en 't lukt van geens kanten en hema verwijst steeds naar spoordeelwinkel...
die willen alleen maar prive gegevens en welke dag men wil reizen...verzilveren lukt dan steeds niet en moet men erover bellen....eigenlijk moet hema dit probleem toch oplossen...wie heeft ervaring met deze ellende...
begin dit jaar bij blokker was totaal geen sores met aanschaf van 'n goedkopere trein-ticket...