Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anjawilting - 08-04-2015 18:52:47
Geldzaken & Recht

geld verdwenen in stortingsapparaat bank.

Ik wil weten of kassa vaker klachten krijgt over het storten van contant geld via stortingsapparaat bij banken. dat geld verdwijnt, waardoor er minder wordt gestort op je bank dan dat je in het apparaat hebt gedaan. in mijn geval stortte ik
€ 7660,- en stond op de pinbon € 7160,- dus een verschil van € 500,- !!!
je moet de rabobank en brinks maar geloven dat ze geen positief kasverschil hebben. je kan niets bewijzen. voordat ik stortte heb ik 3x geld geteld met moeder en medewerker rabo het apparaat laten bedienen omdat ik het eng vond. ik vroeg tot 2x toe van te voren of ze eerst handmatig wilden tellen zodat ze ook getuige konden zijn van wat ik wilde storten. dan doen ze niet. nooit niet.wat kan ik nog doen?