Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bert447 - 13-04-2015 20:45:42
Computers & Telefonie

Onrechtmatige abonnementskosten

Begin februari word ik telefonisch benaderd door een verkoper van vodafone. hij biedt mij aan mijn sizz (vodafone) abonnement om te zetten naar een vodafone red-3 super c abonnement met toestel. dit vind ik prima, mijn abonnement zou per direct ingaan en een paar dagen later (14 februari) ontving ik mijn nieuwe toestel per post.

mooi toestel, onbeperkt abonnement (tot 6 gig mobiel internet daarna beperkt). ik blij... maar niet voor lang...

een paar dagen later zag ik op de vodafone app dat mijn buiten bundel kosten op aan het lopen waren en belde ik met de vodafone klantenservice. zij kon mijn lopende rekening niet inzien in hun systeem maar kon me wel verzekeren dat dit geen mobiele internet kosten konden zijn. om mijn wantrouwen te sussen werd ik doorverbonden met de afdeling verkoop die op hun beurt een "case" voor me hebben aan gemaakt.
op 18 februari kreeg ik een smsje dat ik 100 euro boven mijn bundel, mobiel internet had gebruikt (dit zou voor de rest van de maand geblokkeerd worden). en als antwoord op de aangemaakte "case": dat mijn abonnement op 11 februari was omgezet naar mijn huidige red-3 super c abonnement.

zie link voor e-mails en sms (kopiƫren / plakken)
http://1drv.ms/1ant6sp

zoals ik al vreesde, heb ik deze buiten bundel kosten moeten betalen (werd automatisch afgeschreven). waarop ik weer met de klantenservice aan de telefoon zat, weer doorverbonden werd met de afdeling verkoop die op hun beurt weer een "case" hebben aangemaakt. nu kreeg ik vandaag een email dat mijn abonnement 18 februari is ingegaan. wat gek is, omdat ik tot 2 keer toe een e-mail heb gehad dat dit de 11 zou zijn geweest.
en zat ik een paar uur geleden, weer, met de klantenservice aan de telefoon. de medewerker vertelde mij, vriendelijk, dat zij niets voor me kon doen.

vodafone kan toch de e-mails inzien die ze mij hebben gestuurd. wat ze naar mijn idee ook hebben gedaan wanneer ze, tot twee maal toe, een "case" voor me hebben aangemaakt. maar in plaats van hiernaar te refereren, ontkennen ze deze, om mij 100 euro afhandig te maken.

mijn vraag, wat kan ik doen en heeft het nog nut om hier tegen in te gaan.