Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjunneviefre77 - 14-04-2015 13:51:21
Huishouden & Energie

Tafel

Augustus 2014 kloostertafel gekocht bij de nieuwe woonstijl te heemskerk.(€1420) na enkele weken ging deze wijken. heeft bedrijf opgelost door op te vullen met vloeibaat hout. geen gezicht. tafel ging nog meer werken kieren tussen verbindingsstukken en scheuren in het blad. 02-02-2015 weer naar bedrijf geweest, maar ze willen niets meer voor ons doen, want dan staan we over enkele weken weer met deze klacht. heb aangetekende brief gestuurd, maar geen respons. nu sta je als klant tegen de muur. waarom is er geen instantie, die dit soort problemen kan helpen oplossen. uiteraard voor een redelijke vergoeding. moet je je dan overal voor verzekeren? rechtszaak is naar verhouding niet te doen.
juridisch adviesbureau gebeld, maar ik heb gedaan wat mogelijk is zij kunnen ook niets aandragen.