Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michellemarkus - 15-04-2015 17:56:48
Geldzaken & Recht

Post NL verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer

Op 16-3-2015 heb ik mijn retour zending afgegeven bij het post nl locet. op het pakketje stond antwoord nummer 52001(fonq). nu heeft de winkelmedewerkster het pakketje naar antwoord nummer 31000(bon prix) gestuurd erg vervelend.

nu geeft post nl aan dat bon prix of fonq een onderzoek moeten laten starten aangezien zij de betalende partij van het pakketje zijn ivm. het antwoordnummer.

zo gezegd zo gedaan echter komen beide partijen tot de conclusie dat er niets mogelijk is.

post nl geeft aan verder niets meer te kunnen doen terwijl het hun fout is, wat kan ik hier verder voor stappen ondernemen om post nl aansprakelijk te stellen.