Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomvdberg - 19-04-2015 18:36:19
Computers & Telefonie

Telefoon voor de derde keer opsturen voor een reparatie?

Hallo, ik heb sinds een half jaar een acer toestel ( een acer liquid e3) en ik heb sinds de aanschaf problemen met de wifi verbinding. als andere toestellen alle streepjes hebben, heb ik er bijvoorbeeld maar een. ik heb mn telefoon nu twee keer terug gestuurd voor reparatie, na de eerste keer werkte de wifi nog steeds niet goed dus heb ik mn toestel een tijdje geleden voor de tweede keer opgestuurd voor een reparatie. na deze reparatie werkte de wifi weer goed, maar nu een paar dagen later is het probleem weer terug. ik weet niet of ik mn toestel nu weer op moet sturen zonder de garantie dat ik nu een goed werkend toestel terug ga krijgen. iemand advies?