Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

07
071anja - 23-04-2015 18:44:30
Computers & Telefonie

vodafone zeer onbeschoft/onredelijk

Wilde eind maart de facturen van febr. en maart uitdraaien bleek dat deze niet meer gespecificeerd waren en zonder aparte btw vermelding. al jaren lang ben ik klant en kreeg dus altijd een factuur met o.a. btw vermelding. op gebeld en gevraagd om een factuur zoals ik deze al jaren krijg. dit was niet mogelijk.belachelijk!!! ik heb toen de betaling van febr. en maart terug laten boeken. vervolgens 2x klacht ingediend met het verzoek een goede factuur te sturen en met de mededeling dat ik na ontvangst van deze de facturen gelijk te zullen betalen. 2x klachtennummer gekregen. deze moest terug te vinden zijn in my vodafone maar...nee. weer een klacht gestuurd en weer een nr. ontvangen. weer niet terug te vinden in my vodafone. vervolgens nog div. tel. gepleegd toen bleek dat ze een bericht gestuurd hadden naar een oud email adres. waarom moet ik dan een email adres invullen bij mijn klacht als ze deze niet gebruiken. gek word ik van die lui bij vodafone. nog steeds niet opgelost. zo ga je toch niet met je klanten om!!! ik word niet als klant behandeld en wil dus weg heb ik ook gezegd. maar het abonnement loopt tot aug. 2016. ik kan er wel vanaf maar dan moet ik het afkopen. hier ben ik het niet mee eens. aan de ene kant doen ze aan klanten binding en aan de andere kant kan je dood vallen. de tel. die bij het abonnement zit wil ik terug geven, want eerlijk is eerlijk daar heb ik dan geen recht meer op. maar door hun eigen manier van handelen onbeschoft, niet reageren en het maken van meerdere fouten wil ik gewoon weg bij z'n ongeorganiseerde en ongeschoft bedrijf. ben verdorie al 20 jaar klant met minimaal 2 mobiels