Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronybalony - 24-04-2015 10:44:10
Computers & Telefonie

Slechte dekking 2G KPN

Ik had een 4g sim-only abonnement bij t-mobile voor een jaar afgesloten, echter al binnen een paar dagen kwam ik erachter dat ik op sommige plaatsen ( op mijn werk ) ondanks de beloofde landelijke dekking totaal geen bereik had kon niet bellen en niet gebeld worden . na een paar keer over en weer te hebben gemaild en gebeld kon ik mijn abonnement kosteloos opzeggen prima actie t-mobile helemaal top.

nieuw sim-only bij kpn afgesloten (ging in op 1 april 2015) omdat de dekkings kaart 100 % is over geheel nederland (2g) en ook 4g zou dat zijn , maar ik weet dat 4g niet altijd te realiseren is en ben dan ook realistisch genoeg om dat toe te geven , maar om te bellen en gebeld te worden zou toch wel gewoon moeten kunnen in een gebouw toch ? maar helaas kpn heeft in zijn voorwaarden staan en ik citeer :

"bij mobiele telecommunicatie kunnen de mogelijkheden om verbindingen op te bouwen en de kwaliteit en eigenschappen van verbindingen niet op elke plaats op elk moment gelijk zijn. de verschillen houden verband met onder meer de gebruikte mobiele randapparaten, de radiobedekking van het gebruikte mobiele netwerk (die beïnvloed kan worden door onder meer de locatie of de aanwezigheid in een gebouw), de hoeveelheid telecommunicatieverkeer en atmosferische omstandigheden"

hier staat toch duidelijk in dat het soms moeilijk is om verbinding te maken , er staat niet dat het mogelijk is dat er geen verbinding tot stand kan komen in sommige situatie's . als dat er had gestaan had ik zeker geen abonnement afgesloten bij kpn maar was ik naar vodafone gegaan ( deze had ik al eens eerder nooit problemen met 2g op mijn werk ) .

nu heb ik op mijn werk printscreens gemaakt van de momenten dat ik geen verbinding heb en dat zijn er best wel veel en langdurig achter elkaar , deze overlegd aan kpn maar daar doen zij niets mee , vanaf 4 april ben ik gaan mailen met kpn op hun forum en met een medewerker van kpn maar helaas ik krijg helemaal niets voor elkaar , ik wil dat mijn contract ontbonden wordt kosteloos omdat ik toch naar een ander provider ( vodafone) wil gaan hier heb ik wel positieve ervaringen mee met 2g.

zou ik dit hard kunnen maken ondanks de negatieve reacties van kpn ??

ron