Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

te
teakuh - 29-04-2015 14:44:23
Geldzaken & Recht

Kan ik betalingsverzoeken van Tono gewoon negeren?

Hallo,

ik kreeg op 19-3-2015 een telefoontje van een privenummer. dit was een medewerker van het ondergoed bedrijf "tono socks" en deze vroegen of ik een leuke aanbieding wilde van hen. dit ging om een onderbroek en een paar sokken. ze vroegen of ik de verzendkosten wilde betalen, deze waren €3,90 eenmalig. helaas ben ik zo stom geweest om mijn adres, onderbroekmaat en sokmaat en rekeningnummer te geven.. twee dagen later kreeg ik een mailtje met daarin de bevestiging over mijn bestelling. in dit mailtje stond dat ik het welkomstpakketje telefonisch kon annuleren binnen 14 dagen. ik heb maar gelijk gebeld naar het bedrijf en de mevrouw aan de telefoon zei dat de annulering is geslaagd en dat ik uit het klantenarchief ben gehaald.
tot mijn verbazing kreeg ik vandaag (29-4-2015) tóch het pakketje binnen met het ondergoed.. in het doosje zat ook een rekening voor de verzendkosten van € 3,90 die automatisch van mijn rekening afgeschreven zou worden..
nu vraag ik me af, kan ik dit gewoon domweg negeren (want volgens mij kunnen ze niet automatisch incasso invoeren zonder handtekening?) of moet ik maatregelen nemen??

mvg teake