Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wu
wubsplace - 02-05-2015 20:03:00
Auto & Vervoer

Welzorg

Ik gebruik sinds 15jaar een rolstoel en scootmobiel. mijnl laatste rolstoel heb ik 10 jaar gehad en omdat ik weer opgenomen moest worden voor een periode van 6 tot 8 weken in het revalidatiecentrum beatrixoord in haren. omdat mijn kracht en gezondheid zo slecht was heb ik in eerste instantie de welzorg gebeld om mijn rolstoel na te kijken en te praten over oplossing ivm zelfrijzend wat dus niet meer wil. de monteur is gekomen en heeft mijn rolstoel afgekeurd en er zou een nieuwe komen ( wat uiteindelijk tot februari 2015 geduurd) de monteur adviseerde mij om met het kantoor te bellen om te overleggen voor een tijdelijke oplossing, ik heb dat gedaan en heb gevraagd naar een tijdelijke inzet met elektrische wielen en kreeg te horen dat dat mogelijk was. na zelf 6 maal gebeld te hebben zou vrijdag smiddag tegen 16.30 de rolstoel gebracht worden en ja hoor de monteur kwam inderdaad met: een oude afgeschreven zware rolstoel zonder elektriche aanpassing. dus ik had niks. de monteur belde met de zaak en die belde me toe, een arrogante mevrouw vertelde me dat ik dit besteld had en ik zei nee kijk maar in uw aantekeningen. effin het kwam er op neer dat ze niks voor me konden doen klaar uit. ik was erg teleurgesteld en de volgende dag( zaterdag) op internet gekeken en ervstond een telefoonnummer van een sevice desk en dat heb ik gebeld, ik had tijdens het gesprek 2getuigen bij me staan die dat gesprek meegeluisterd hebben en daar boden ze in eerste instantie hun excuus aan. ze maakte er een klacht van en een melding maar verder konden ze op dat moment niets doen maar omdat ik maandagssmorgens al om 07.30 uur vertrok. nu mocht ik wel van hun zelf wat huren en de rekening in enschede indienen. dit heb ik gedaan en heb een elektriche stoel gehuurd voor een bedrag van €140.00 voor de periode van 6 weken. ik moest ook borg betalen maar dat zou ik terug krijgen dus niet in rekening gebracht. zondags netjes een brief gemaakt met het hele verhaal er in en als bijlage een kopie van de rekening. en zoals afgesproken met het service centrum gestuurd naar vestiging enschede. maandagmiddag werd ik gebeld door de manager van enschede met de woorden wat ik wel niet dacht. ik zal u de rest van het gesprek besparen maar ik kon fluiten naar mijn centen en hij had niks te maken met de mevrouw van het servicecentrum want die kende hij niet. heb later nog 2maal gebeld maar krijg geen poot aan de grond en kan fluiten naar mijn centen. wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen. ik heb alles goed gedaan en zij zijn in gebreke gebleven. help ??? ik heb maar een kleine uitkering dus het is voor mij veel geld