Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
basbreurken - 04-05-2015 15:49:46
Huishouden & Energie

Verzendkosten showroom-fabriek bij retour

Hallo,

ik heb een vraag over verzendkosten. ik heb twee pakken marmeren tegels bij een tegelwinkel gekocht. de tegels waren te zien in de showroom, maar niet op voorraad, dus moesten aan de showroom geleverd worden. die verzendkosten zijn ons in rekening gebracht en staat gespecificeerd op de factuur. nu bleken de tegels niet goed te zijn (ze waren ter vervanging bedoeld en de kleur kwam totaal niet overeen) dus heb ik ze teruggebracht naar de showroom. die wilden ze terugnemen, maar hebben wel verzendkosten in rekening gebracht om ze van hun showroom terug naar de leverancier/fabriek te kunnen sturen. is dit een normale gang van zaken? ik ben hier door hen niet van tevoren op gewezen.