Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
ch13l - 05-05-2015 11:17:06
Computers & Telefonie

verkeerde telefoon

Hallo iedereen.ik was toe aan een nieuwe abbo en heb toen de samsung galaxy s6 edge gepre-orderd bij vodafone. ik zou daar een oplaadmat en een clear cover bij krijgen. ongeveer een week voordat ik de telefoon binnen zou krijgen kreeg ik nog een mail dat ik gratis 1 gb extra p/m zou krijgen en 6 maanden napster. en dat voor 47 euro p/m. op 10 april werd het pakket bezorgd en wat schetst mijn verbazing. er zit een gewone s6 in. kan gebeuren zou je zeggen. het was al na 6 uur dus de klantenservice was al gesloten, dus zaterdagochtend even via vodafone.nl een chat gestart met iemand van de helpdesk en die zei dat het geen probleem was en dat ik deze aangetekend retour kon sturen en dat de goede dan snel mijn kant op zou komen. zo gezegd, zo gedaan. na 11 dagen ging ik eens bellen waar hij bleef want mijn nieuwe abbo was wel ingegaan.(zonder de extra gb en napster). ik kreeg daar na 3 kwartier in de wacht te hebben gestaan het antwoord dat er een storing zou zijn geweest en dat deze order enkel geannuleerd kon worden en dat dat een week of 6 gaat duren. ik stelde de vraag of het niet gewoon mogelijk is de goede telefoon op te sturen want ze hadden op 14 april de andere telefoon al binnen gekregen. dat hebben ze toen bevestigd. dat was niet mogelijk en de extra´s van de pre/order was ik ook kwijt. ik moest maar een nieuwe order plaatsen en daar kon ik het mee doen. ik heb toen een klachtenformulier ingevuld. ik kreeg netjes de mail dat deze klacht in behandeling was genomen en dat ik op een link kon drukken om te zien hoever ze met mijn klacht waren. maar als ik daar op druk dan staat er dat er geen vragen-klachten zijn. een week later belde ik nog eens met de helpdesk en toen kreeg ik te horen dat mijn order on hold was gezet om een of andere vage rede. de goede telefoon kon pas worden opgestuurd wanneer ze de nieuwe telefoon binnen hadden. maar de extra kosten voor de nieuwe telefoon zouden verrekend worden op mijn eerste maand van mijn nieuwe abbo. maar dat is ook niet gebeurd, dus de telefoon is wel retour anders had ik de bijbetaling voor de telefoon ook wel gehad. op mijn antwoord dat de telefoon de 14e alweer retour was en dat ik daar bewijs van heb kreeg ik het antwoord dat zij ook niks kon betekenen. ik betaal nu dus al een tijdje voor een abbo waar een telefoon bij hoort die ik niet heb. ik mis zelfs nog meer dingen. als vodafone gewoon de goede telefoon had opgestuurd nadat de andere binnen was had ik van die paar dagen een hogere abbo en aangetekende retourkosten (8,60) geen punt gemaakt. wat kan ik hieraan doen? ze beweren dat de extra kosten worden geretourneerd maar ik geloof er niks van. ik van alle documenten foto's gemaakt.