Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 05-05-2015 16:54:24
Geldzaken & Recht

oxxio

Hallo, op 31 mei 2014 ging ik een contract aan met oxxio voornamelijk om de ipad air, in het telefonisch gesprek werd er gezegt dat er geen enkele kosten aanzaten deze waren ook niet op de site van oxxio terug te vinden..
ca 5 maanden terug belde de oude leverancier mij ( nuon) met de vraag waarom ik was weggegaan ivm aanpassingen beleid oid . ik vertelde van de ipad, waarop de man mij vroeg even mee te klikken op de site van oxxio, na het nodige klik werk en verstoptte brieven jawel het vastrecht was 14,50 per product is 29 euro per maand, ik ben toen oxxio gaan benaderen waarom dat niet gewoon zichtbaar was, ik vroeg het op face book , ik vroeg het in mijn oxxio, ik heb alles gedaan om oxxio te bereiken, als ik ze bel krijg ik een keuze menu van een incasso bureau ?? ik heb op facebook meerdere malen om uitleg gevraagt aan de oxxio pagina waarom het niet duidelijk werd vermeldt, en waarom mijn oxxio app nog steeds niet werkt en nooit heeft gewerkt , hierop werk ik gebannen voor reacties op de facebook site van oxxio, ik ken ze niet bellen, ik ken ze niet schrijven, mijn website van mijn oxxio is ontoegankelijk ? ik ken en mag niets invullen, ik betaal 190 per maand en dat is alle contact wat ik heb ?.
ik had een 3 jarig contract afgesloten niet wetende dat ik voor de ipad 1068 euro zou gaan betalen, maar op 3 juny ga ik terug naar nuon deze betalen de boete de ipad is boete vrij na één jaar , de actie ipad staat nu pontificaal vermeldt op de site van oxxio, nu wel .......maar dat zal komen door de regen aan klachten ook van mij aan de afm .. nu moet ik mijn meterstanden doorgaan geven , maar ik weet niet hoe?? ze hebben geen adres ? zijn wel een dochter van eneco ) ze hebben geen telefoon geen email geen facebook voor mij, geen mijn oxxio website ..
mogen ze dat zomaar doen ? een klant helemaal blokken alleen laten betalen en geen enkele vorm van contact mogelijk maken ??? ik heb al een advocaat gevraagt om te helpen maar die zegt dat als het een zaak wordt zei 610 euro rekent ?? wat ken ik doen om oxxio te dwingen mij te benaderen en/of toegang te geven tot mijn gegevens ? vr gr