Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pr
pragati - 06-05-2015 09:36:47
Auto & Vervoer

Ontevreden over reparatie Sparta espeed

Vorig jaar heb ik een sparta e-speed fiets aangeschaft. vanaf dag 1 heb ik hiermee problemen met de versnelling gehad.

na meerdere bezoeken aan de fietsenmaker is eindelijk door sparta erkend dat het een bekend probleem was. de oplossing was een nieuwe versnelling.

helaas zit op de nieuwe onderdelen geen versnellingsindicatie. je kunt dus niet zien in welke versnelling je zit. met 9 versnellingen is dat best lastig.
overigens schakelt de fiets nu wel goed...

vraag is nu of dit zomaar kan? kunnen wij eisen dat er een indicator geplaatst wordt? kunnen we ons geld terugvragen en de fiets inleveren?