Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
naomsj - 06-05-2015 12:25:27
Computers & Telefonie

Opgelicht door Apple?

Hallo,

helaas heb ik schade gemaakt aan mijn nieuwe iphone 6 die toen nog geen 6 maanden oud was. de telefoon letterlijk van een cm hoog laten vallen op de grond en er zat een barst in. ik had gelukkig de telefoon met mijn creditcard besteld dus ik had nog de 180 aankoopgarantie. via apple kunnen regelen dat ik mijn oude toestel opstuur en ik een vervangende "refurbished" telefoon opgestuurd zou krijgen. mijn originele telefoon zou ik met die regeling dus ook niet meer terug krijgen maar ik moet wel voor de reparatie betalen. ik ben akkoord gegaan met dat de kosten kunnen oplopen tot ergens in de €300 denkend dat er met een toestel van nog geen 6 maanden eigenlijk niks mis mee is behalve het scherm (wat €120 kost om te vervangen). wat blijkt, na 4 weken niets gehoord te hebben krijg ik ineens de melding van mijn creditcard dat er een betaling niet is kunnen voldaan van €326. apple heeft dat bedrag dus in rekening gebracht en mij niet op de hoogte gesteld. apple boos opgebeld met de vraag wat er in vredesnaam allemaal is vervangen en/of gerepareerd aan een toestel van nog geen 6 maanden en zelfs de supervisor kon hier geen antwoord op geven en alleen maar 10x herhalen dat ik daar akkoord mee ben gegaan!! en tot op heden heb ik ook nog steeds niet de specificatie factuur ontvangen welke ik nodig heb om het geld te declareren bij mijn creditcard bedrijf! ben ik opgelicht door apple?? help!

groetjes naomi