Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
rene3d - 06-05-2015 17:10:04
Computers & Telefonie

Spotify inlog problemen

Ik heb al meerdere maanden een spotify premium abonnement. dat werkte altijd probleemloos op al mijn apparaten. sinds deze week heb ik mijn sony home cinemaset terug moeten zetten op de fabrieksinstellingen omdat netflix dat vereiste. als ik nu op spotify wil inloggen krijg ik steeds de melding dat ik voor dit apparaat een premium abonnement moet afsluiten. maar dit heb ik al maanden. op een engelstalige mail naar spotify krijg ik geen enkele reactie. wie kan mij verder helpen. heeft spotify een contact of telefoonnummer in nederland.
wie kan mij helpen ?