Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nipomannetje - 08-05-2015 18:03:50
Auto & Vervoer

blokker aktie ns

Ik heb 14 april 2015blokker ns dagkaarten gekocht voor een dagje uit. omdat ik een ap op mijn telefoon heb gekregen van blokker dat ik als een van de eerste gebruik kan maken van deze aktie maakte ik als een van de eerste gebruik van deze aktie en bestelde 4 kaartjes en rekende tegelijkertijd af en betaalde 99 cent extra voor het thuisbezorgen . maar na een week had ik nog niets binnen en ik ging bellen met blokker .
na 3 pogingen van een half uur kreeg ik eindelijk een mevr aa n de lijn die me vertelde dat de kaartjes op waren . ze zou me terug bellen om filialen. in mijn woonplaats tebellen. of ik ze daar op kon halen . maar na een half uur werd ik terug gebeld met de mededeling dat er geen kaartjes meer waren . dus mijn geld zou terug gestort worden . maar ik zei daar heb ik die goedkopere treinkaartjes niet voor besteld , nu moet ik duurder kaartjes kopen en ik heb het geld al naar jullie ovrrgemaakt .
na weer meerdere malen geofobeert tehebben in contsct tekomen met 020 8200976 al de medewerkers zijnconstant in gesprek en na een half uur krijg je iemand aan de lijn maar wordt je per ongeluk afgebroken ! ook heb. ik een mailtje gestuurd maar geen antwoord opgekregen . hoe lossen we dit op , ik heb inmiddels al een flinke telefoonrekening opgebouwd en nog steeds geen treinkaartjes om met mijn gezin een dagje tekunnen treinen. en ben 60 euro armer ?....