Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anjas - 14-05-2015 18:55:36
Huishouden & Energie

kapotte stoelen

We hebben 3 jaar geleden 6 eetkamerstoelen bij riant stoutenbeek gekocht, waarvan de eerste na 2 jaar kapot ging op de rugleuning. stof ging kapot en het buisframe werd zichtbaar. inmiddels zijn er 3 kapot.
riant is wezen kijken en vonden de klacht terecht. zij hebben een voorstel gedaan. wij konden voor iets meer dan €1000,- nieuwe stoelen uitzoeken. dit werd op de mail gezet voor ons en al snel bleek dat de stoelen minimaal het bedrag van nieuwwaarde (€1800,-) moest zijn als wij deze kochten. het ging ons dus ook nog minimaal € 800,- kosten. nu konden wij alleen gebruik maken van dit aanbod bij piet klerk en riant en alles voor 1 mei 2015.ik kon geen leuke stoelen vinden bij hen en wilde het bedrag gestort krijgen zodat wij zelf ergens stoelen konden kopen. dit deden zij niet.ook de kapotte stoelen moeten retour. ik was het niet eens met hun voorwaarden en heb gevraagd om deze voorwaarden op papier te willen, zodat ik kon zien dat dit ook een terechte regel is, die in de algemene voorwaarden staat. vervolgens laten zij niets meer horen na herhaaldelijke mails. de termijn is verstreken en tot op heden niets vernomen. is dit de juiste manier die zij hanteren? wat kan ik nog doen?