Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
conny199 - 18-05-2015 20:24:42
Computers & Telefonie

Overstapservice KPN

Sinds mei 2014 zijn wij overgestapt van ziggo naar kpn met een alles in 1 pakket. kpn adverteerde met een gratis overstapservice. helaas heeft kpn dit niet geregeld en dus zitten wij met dubbele lasten. de eerste maand heb ik ziggo gewoon betaald (dacht dat de rekening en de overschrijving elkaar hadden gekruist). in juni t/m november heb ik de automatische betalingen aan ziggo gestorneerd, nadat ik kpn had gebeld en de dame aan de telefoon mij vertelde (in juni) da het in orde gemaakt zou worden. nu krijgen wij ineens een deurwaarder aan de deur met een bevel om voor te komen. de rekening is opgelopen tot bijna 600 euro (inclusief incasso- en deurwaarderskosten). heb gebeld met kpn, deze gaven de fout toe maar na overleg met zijn meerdere gaf deze meneer aan niets voor mij te kunnen doen. volgens hem had de telefoniste gezegd dat ik zelf ziggo moest bellen om op te zeggen. ik was hierover erg boos, heb meneer verteld dat dit zijn woord tegen het mijne was en dat ik verdere stappen zou ondernemen. een klacht ingediend via het klachtenkompas van de consumentenman en vanmiddag word ik gebeld (heb inmiddels zelf het bedrag betaald) door een meneer van kpn. deze legde de fout bij mij, ik had eerder aan de bel moeten trekken, en stelde mij als coulantie voor om de helft van de maandkosten te betalen (bijna 200 euro). hiermee ga ik niet accoord. wanneer kpn zich aan de regels en afspraken had gehouden (gewoon alles opzeggen) had de rekening nooit zo hoog opgelopen. ik wil dan ook dat kpn alle kosten vergoed. ik heb spijt dat ik ooit besloten heb om over te stappen want nu is het nog een duur abonnement. wie heeft deze problemen ook met kpn en wat kan ik hier nog meer aan doen???????????