Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

funnyk
funnyk - 20-05-2015 17:05:09
Computers & Telefonie

Youfone Simonly

Hi

laatst overgestapt van hollandsnieuwe (275 sim only) naar youfone ook sim only.

ik gebruik mij mobiel om thuis(wifi) te internetten en om af en toe eens een terug rit voor een taxi te bestellen (wmo)

abo afgesloten voor 200mb internet + eindeloos bellen voor €5

na (de eerste factuur (door een foutje 109 keer ontvangen) moest ik €7,77 betalen.
in de factuur stond €2.50 aan "admin. kosten ivm laagverbruik"

navraag bij youfone leverde het volgend antwoord op :
"wanneer het min/sms verbruik lager is dan 10,00 euro in de maand, worden er administratiekosten in rekening gebracht van 2,50 euro"

nu is mijn vraag mogen ze dit doen want ik kan het op de website niet vinden.

info over abonnement wat ik heb afgesloten : http://www.kroketpret.org/forum/youfone.png