Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
sophiass - 22-05-2015 16:07:50
Computers & Telefonie

Klantenservice verwaarlozing van Vodafone

Ik had een abbonement bij vodafone en ik had de contract voor 2 jaar!
maar elke keer kreeg ik rekeningen van 500 euro 400 euro ! maar ik bel nooit. zeggen ze tegen mij de reden ervoor is datagebruik. ik gebruik veel data !
maar ik deed altijd mijn data uit en deed mijn wifi aan!
ok, liet de rekening voor 2/3maanden, want kosten was te hoog. ik ben een student. eindelijk belde ik hun en was het zat en zei ik wil mijn abbonement opkopen. wat zeggen ze ok. kreeg bevestiging! ze vroegen alleen voor een brief met handtekening dat ik mijn abbonement wilt annuleren. ik zei er ook bij! ik wil nummer behoud ! heb deze nummer al jaren. mijn werk en vrienden heeft deze nummer. het is belangrijk!

ik had toen een brief gestuurd naar hun postbus met handtekening! want kon niet telefonische. ik zei toen wat is dat voor onzin! als ik abbonement wil nemen gaat makkelijk ! maar het opkopen doen jullie moeilijk!

betaalde mijn rekening netjes. ik belde uiteindelijk met moeite! moet ook nog eens betalen om hun te bellen! 0900- want gratis bellen kan niet bij vodafone !! alleen als je klant bent. en met de 06 bellen heeft geen zin want ze laten je uren wachten !!!!! is je btg ook weer op !!!

ik belde alternatief nummer ! want zo kon ik ze bereiken !!
ik kreeg een bitch aan de telefoon ! ik was vriendelijk en vroeg waarom mijn nummer niet open was! ik had regeling getroffen. zegt ze mevrouw je hebt betalingsachterstand je moet gewoon betalen ! echt ze behandelde me als een achterstand persoon. als ik de zogenaamde telefoongesprek kon laten horen. zou je pissig worden!! uit eindelijk zei ze ik had ongelijk toen zei ik check het na ! ze zei jaa ik kijk het naa en als het zo is verbind ik je door. ze zei niet eens sorry voor mijn fout! die lafaard !! uiteindelijk kreeg ik iemand van betalingen en die zei tegen mij ik moet een laatste betaling maken van 132 eu voor 18 mei! dan gaat mijn nummer open en dan word het prepaid. ik had de betaling 13 mei gedaan.

ik bel 22 mei !!! zegt de dame ondanks dat mijn telefoon al ! sinds december dicht is! dat ik een betaling van 68 euro moet maken van facturen april 2015. dan gaat me nummer open! ik was zo woest !! hoe bedoel je nog een betaling !!! van een factuur van april en me telfoon is sinds december gesloten !!
ik was zo boos en gefrustreerd!! ik huilde uit boosheid en door te veel adrenaline!
nog niet 5 minuten daarna mijn moeder belt. want ze zag hoe boos ik was en gefrustreerd !! zegt de man ik moet 127 euro betalen !!! nog niet 5 minuten daarna !!! als ik de telefoongesprek had. kon je letterlijk horen!!! binnen 5 minuten ging de kosten van 68 naar 127 mijn moeder was woest !!! ondanks dat iemand zei ja laatste betaling gaat u nummer open.

ze zei ohhweere als ik dit betaalt en de nummer is niet prepaid !!! jullie hebben slechte service !! de medewerker zei zelf ja mevrouw ik weet !!
ongelovelijk ik raad deze provider aan niemand aaan !!!

ik wil hier echt een zaak van maken want sinds dit. ik heb nooit brief thuis gekregen van vodafone. ze melden mij niks. ik moet zelf constant bellen ! en dan mij zoveel kosten er bovenop geven!! dat niet nodig was ! en dan emotioneel mij drainen.

wat voor advocaat kan ik inhuren. om naar mijn zaak te kijken. of er mogelijkheid is voor een klacht. elke keer wanneer ik denk het is klaar. nog meer dingen erboven op van vodafone! en niemand helpt!! ze nemen mij geld alleen maar en geven mij meer rekeningen met ander excuus!