Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sandramahieu - 22-05-2015 16:36:48
Computers & Telefonie

Klacht KPN

Wij hebben nu voor de 2e keer problemen met kpn vandaag lag ons internet en telefoon en pin apparaat er uit.
wij zijn de vorige keer overgegaan van consument naar zakelijk omdat we dan volgens kpn eerder geholpen zouden worden maar helaas is dit niet waar want ze kunnen ons pas na twee werkdagen helpen help hoe kan dit we hebben een bedrijf dat afhankelijk is van internet en telefoon