Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harry de vries - 23-05-2015 19:07:57
Computers & Telefonie

Paradigit

Ik heb vorig jaar bij paradigit een beveiliging van norton gekocht, 1 + 1 jaar kado.
er werd ons verteld dat na een jaar het tweede jaar geactiveerd kon worden.
toen ik echter dit wilde doen gaf norton aan dat dit niet mogelijk was. ben bij paradigit verhaal gaan halen maar die verwees mij weer naar norton. deze gaf aan dat paradigit te kort was geschoten want die had moeten vertellen dat het tweede jaar meteen geactiveerd had moeten worden, zij konden hier niets meer mee doen omdat de actie al 4 maanden was afgelopen. dus weer bij paradigit info gaan vragen en hun gewezen dat zij de verkopende partij waren en dus aansprakelijk voor de aftersales. paradigit gaf aan dat zij met norton in overleg waren omdat eerder problemen waren, maar dat zij voor mij niets meer konden doen. heb nu mail gestuurd waarin ik paradigit in gebreken heb gesteld. wacht in spanning af maar ik denk dat ik daar niets meer kan bereiken. wie heeft ook deze ervaringen met norton en paradigit?